2015. július 6., hétfő

HITELTELEN ELŐADÓK A POZSONYI CSATÁRÓL 1.

NEMZETI AGYHALÁL...


Tudtam előre, tisztában voltam vele, hogy butítják a népet, azt viszont nem gondoltam, hogy ennyire, és ezért még pénzt is kapnak. Tehát nem hazaszeretetből csinálják, amit csinálnak, hanem pénzért tévesztik meg az érdeklődőket.

ÜLLŐ VEZÉR NAP 2015.07.04.


MIÉRT ÉRDEKE ELŐADÓINKNAK ÁRPÁD FEJEDELMET A "POZSONYI" CSATÁBA ERŐLTETNI?

Egy rendezvényen jártam tegnap, ahol még jól is éreztem volna magam, ha nem hallottam volna, hogy az előadó sátorban mit akarnak ez érdeklődő emberek fejébe ültetni. A "nagynevű nemzeti előadóink" egymás után adták elő, hogy Árpád fejedelem a "pozsonyi" (SIC) csatában vezette a seregeket és ott megsebesült. Sinkovits Vitay András még azt is elmesélte számunkra, hogy neki meggyőződése(?!) Árpád sírját ott találjuk. Ezt a dilettáns téveszmét Tóth Sándor az egri történész találta ki, aki Óbuda városát is Bad Deutsch Altenburgban ! azonosította, és ugyanott eltemeti Árpád fejedelmet egy BRONZKORI KURGÁNBA, hogy az osztrákokhoz hordják- ismét csak jó pénzért- a megtévesztett embereket! Ezen a szép napsütéses és emlékezetes napon nem akartam belevágni az előadásba és veszekedést kezdeni, bár forrt a vérem, ahogy hallgattam a szándékos népbutítást. Aztán következett Matek Kamill előadása, aki még azt is felfedte számunkra, hogy a "pozsonyi csata" évtizedek óta tananyag a West Point katonai akadémián. Ugyanezt a korábban említett előadó is hangsúlyosan emlegette, persze ez is csak egy nagyon buta téveszme, ami könnyen eladható. Csak az igazság véges, a hülyeségnek azonban nincsenek határai. Ezért bármilyen nemzeti köntösbe bujtatott valótlan megtévesztést jól el lehet adni a nemzeti érzelmű hallgatóságnak. Mondhatnánk, hogy a kereslet szüli a kínálatot, azonban ez így nem igaz. Az előadást szervezők felelőssége, hogy kit hívnak meg, és az mennyire hiteles a mondanivalójával együtt. Hangsúlyoznom kell, hogy nem az előadók személyével van problémám, hanem a mondanivalójuk nagy részével nagyon nem értek egyet. Ez az a rész, amire semmilyen forrásuk nincs, de mégis előadják! MIÉRT?

KINEK AZ ÉRDEKE HOGY ÁRPÁD SÍRJA AZ OSZTRÁKOKNÁL LEGYEN?

Később azért próbáltam forrást kérni az elhangzott előadásra, az osztrák kurgános cimborájához meg inkább oda sem mentem, mert nem tudtam volna udvariasan érdeklődni. Nem csalódtam kellemesen, valami hasonlóra számítottam. Meglepődött az előadó úr,-aki leginkább a csikidámos zenészre hajaz – mert valaki számon kéri az elhangzottakra a forrást, és ezért egyfolytában félre beszélt, amikor arra kértem igazolást, hogy hol írják Árpád szereplését a csatában. Kurszánról meg kettős fejedelemségről próbált nekem kiselőadást tartani. A testvérnépünkről elnevezett TV munkatársa meg kontrázott rá, még azt is megígérte, hogy hétfőre majd ő kerít egykorú írást Árpád szereplésére. Sajnos ő is csak egy másik hiteltelen téveszmeterjesztőt tudott nekem ez ügyben ajánlani, akit azonban régóta ismerek a hiányosságaival együtt. Az egykorú írásos adat kérésére mindenáron egy DVD-t akartak rám- sózni, mondtam, hogy köszi de nálam is működik a youtube. A kialakult vitába a "puzdraüzenős-mindenhegyépített" nagy-sikerű előadónk is próbált bekapcsolódni, aki szerint csak a magyar nyelv létezett mindig is, a latin nyelv a vidéki látóhegyből alakult ki, és az egykorú források és oklevelek is baromságok. Na, ennél a pontnál már bontottam volna a sátor oldalát legszívesebben, de még ment benne valami vakítás, ezért körbenéztem, hogy melyik bokrot lehetne megrágni bio-nyugtatóként. Aztán eszembe jutott, hogy jelenleg is bírságolás alatt állok, talán a természet-őrség most is figyel valahonnét. Így tehát letettem erről a tervemről is, hogy idegességemben bokrot egyek, gondoltam, sebaj... lángost is lehet kapni. Közben ment a nekem szóló nyelvi átképzés, úgyhogy kénytelen voltam felhomályosítani az eltökélt jásdi előadót, hogy én magyarul nem tudom olvasni a latin nyelvű könyveket, de csak erősködött tovább, hogy olyan nem is létezik. Mindenáron az ő nagy sikerű hatpecsétes könyvét akarta rám tukmálni, hogy abban találok minden választ az univerzum nagy kérdéseire. Gondoltam, hogy ezen már csak a jó Isten segíthet, és udvariasan inkább csikidámra koncentráltam tovább. Ő meg továbbra is úgy gondolta, hogy a Google kereső nem az én barátom. Mindenáron be akarta nekem magyarázni, hogy a bajor évkönyvben szerepel Árpád a csatában. Én meg mondtam, hogy még véletlenül sincs benne!


MIÉRT KELL VALÓTLANT GYÁRTANI?

Ez után kérdezte meg, hogy én ki vagyok. Gondoltam magamban, hogy nagyon ki vagyok… Mondtam neki, hogy a Pajzsvivő. Azt mondja nekem, hogy az meg kicsoda? Mondom neki, hogy az, aki utánanéz a valótlan állításoknak, egyébként meg bemutatkoztam a beszélgetésünk elején. Láthatóan közös ismerősünk Zoli a szintén nyelvész-aki a közelben kíváncsian hallgatta a kialakult vitát-próbált engem ismét bemutatni, hogy Piliskutató, közben a Sicambriás pólómat is nézegették már. Kiigazítottam, hogy Pilisvármegye-azaz Óbudakutató, mert nem a mai Pilis erdőségben volt Óbuda, erre meg csak néztek rám. Aztán világutazó előadónk úgy gondolhatta, hogy eljött az ideje bedobni az aduászt,-ő ezt a témát is vágja - azt mondja nekem: a Pilisben egy igazán nagyon komoly várfal van, a vadálló kövek!   :)    Hirtelen nem is tudtam, hogy kínomban sírjak, vagy röhögjek, miközben dobok egy hátast a porban. Gondoltam inkább elmondom nekik az igazat, hátha a hit oldalról tovább tájékozódva talán évek múltán majd valamikor áttérhetnek a tudományos vizsgálódás oldalára. Ezért mondtam nekik, hogy az biztosan nem várfal, mert a vadálló-kövek az ott létezett vulkánok lerakott vulkáni kőanyaga. 

A reagálásukat valóban rögzíteni kellett volna digitálisan az utókor számára. Ahogy fordultak el, az arcukra volt írva, hogy még ők tartanak engem őrültnek, miközben én meg úgy gondoltam, hogy még egy évezred is kevés lenne ahhoz, hogy az ő gondolkodásukban pozitív változás keletkezzen. Ezek az emberek valahol a nemzeti ezoterikus hit szintjén képzelik el magukban a történelmi eseményeket, és többé már nem fejlődésképesek. Szomorúan állapítottam meg, hogy nem menthetek meg mindenkit.

2015.07.05. Pajzsvivő

A hivatkozott források a következők voltak: 

Tisztelt Lipp Tamás úr!

Szeretném megérdeklődni, hogy ön szerint Árpád fejedelem részt vett-e a "pozsonyi" csatában "megsebesült" 907-ben, és ha igen, akkor ezt milyen hiteles forrás támasztja alá? Továbbá a fiai ott voltak szintén a csatában? Az ön könyvére hivatkoztak, ezért fordultam kérdésemmel önhöz. Kíváncsian várom válaszát.
  • Lipp Tamás : ÁRPÁD ÉS KURSZÁN
Sajnálom, de nem tudok a kérdéseire válaszolni. Ilyen mélységig nem ismerem Árpád élettörténetét. 

Üdvözlettel: Lipp Tamás

  • Bánlaky József (1863-1945) : A MAGYAR NEMZET HADTÖRTÉNELME
"Árpád halála után az ország ügyeinek vezetésével a gyermekfejedelem mellé Anonymus szerint[1] több tagból álló kormányt rendeltek ki, amelynek kebelén belül a hadügyeket Lél, Bulcs, és Botond intézték. Ezek hívó szavára a nemzet fegyveres ereje a Vág folyó mögött gyülekezett, míg a határok védelmére csak kisebb csoportok maradtak annak mentén vissza."



TEHÁT BÁNLAKY JÓZSEF ÁRPÁD HALÁLA UTÁNI ESEMÉNYNEK ÍRJA A POZSONYI CSATÁT!

ÁRPÁD FEJEDELEM MÁR HALOTT VOLT!


A TELJES ÍRÁS OLVASHATÓ: A MAGYAR NEMZET HADTÖRTÉNELME

  • Torma Béla : EGY ELFELEDETT DIADAL
Árpád fejedelem ezen írásban sincs a csatában.



A TV munkatársának ezúton is köszönöm a hiteles források megszerzéséért folytatott segítségét, várható volt, hogy nem kapunk hiteles forrást, én már korábban is tisztában voltam a ténnyel: ÁRPÁD FEJEDELEM NEM VETT RÉSZT A "POZSONYI" CSATÁBAN, MERT AZ KIFEJEZETTEN AZ Ő HALÁLA MIATT INDÍTOTTÁK !

Aztán ez a történet a facebook közösségi oldalán folytatódott tovább:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése